woensdag 7 november 2012

Astrid Joosten gaat weer aan de slag met Kanniewaarzijn


Astrid Joosten gaat weer aan de slag met Kanniewaarzijn

 Astrid Joosten gaat, na een moeilijke periode in haar privéleven, weer aan het werk.

 In september moest presentatrice Astrid Joosten afscheid nemen van haar man Willem Ennes. Het AD meldt dat Astrid weer aan het werk is gegaan na een aantal weken rust.

Vanaf vorige week vrijdagavond zendt de VARA een nieuw seizoen uit van haar satirisch-informatieve programma Kanniewaarzijn.

Astrid: “Ondanks de recente gebeurtenissen in mijn privéleven heb ik toch besloten de presentatie van het nieuwe seizoen van Kanniewaarzijn voor mijn rekening te nemen. Het biedt me afleiding en ik werk graag samen met ons geweldige team.”

Willem Ennes en Astrid Joosten waren sinds 2000 getrouwd. Willem werd bekend als toetsenist bij de jazzrockband Solution in de jaren zeventig.

Door het overlijden van Willem in september werd een aantal uitzendingen van Twee voor twaalf, ook door Astrid gepresenteerd, geschrapt.

Astrid Joosten weer aan de slag voor Vara

Afgelopen week zond de Vara het consumentenprogramma Kanniewaarzijn weer uit. Het gaat niet om herhalingen – zoals bij 2 voor 12 het geval is – maar om nieuwe afleveringen. Astrid Joosten gaat weer aan de slag voor de omroep, nadat ze haar werkzaamheden even neerlegde na het overlijden van haar man in september.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten